Alla inlägg under november 2010

Av Jenny - 28 november 2010 23:34

Jag har inte glömt bort bloggen har bara vart lite lat med att uppdatera, har ganska så fullt upp med skolan i veckorna och på helgerna är det hundbus som gäller ifrån 8 på morgonen och tills vi stupar i säng. Att det blir just 8 varje morgon ja det skyller jag på Shelby för hon vaknar då varje dag å sen väcker hon mamma å Cille å är det helg så kommer dom båda in och överfaller mig. Så man blir pussad en massa av Shelby och Cilla ja hon ska som vanligt stångas :)

Så vad har vi hittat på då...ja en massa bus Shelby har fått nytt täcke..ett stoort täcke som både hon och Céli kan använda.  Passar helt bra då Cille börjar bli lite till åren..eller ja det märks ju inte på henne själv. Inte som hon busar och lever upp med Shelby. Dom avverkar sina mjukisdjur i flygande fläng, tror minsann att det brukar gå minst 1 varje dag.

Har även hunnit med att ta lite bilder på Shelby med nya täcket då hon är ute och försöker hjälpa mamma att skotta lite snö,

Så se och njut:


                                          



Kan ju bara säga avslutningsvis att Shelby äääälska snö :)

Av Jenny - 15 november 2010 00:32

Men nej jag har inte gett upp mitt bloggande har bara haft lite fullt upp med andra saker. Som att fixa hem en tall att mata fåglarna i, å en gran att sätta ljus i. Shelby har fått gått på skogspromenix en massa och Cille få springa efter sparken. För vi har fått lite snö till slut. Men tyvärr har helgens regnande tagit lite väl hårt på den. Men än finns det nog för att Shelby ska kunna fara runt i den som en rallybil och sprätta upp en massa.

Skulle ha haft lite bilder att lägga upp om inte mitt minne och min ork denna helg helt sa godnatt.


Får skriva mer nån annan dag


Av Jenny - 1 november 2010 21:44

Som passerat. Denna helg har vi bytt däck på bilar, handlat och såklart fixat en tall som mamma kan sätta upp fågelstugan i så dom kan få mat hela vintern. Å gissa en gång vem som vart med precis på allt? Japp helt rätt gissat Shelby vem annars, hon har fått en massa friskluft och motion denna helg, hon har fått springa och jaga sin fotboll, å bara fått busa en massa i alla nedfallna löv på baksidan av mammas hus. Den där hunden kommer att bli nått helt extra det är jag säker på, honär såå lyhörd för hur man mår, även för hur mamma mår. Är man inte på topp så viker hon inte en tum ifrån ens sida. Så kan ju säga att jag precis i detta nu saknar henne en massa då jag sitter i min lägenhet och är förkyld :( men men kan ju alltid åka hem och bara ha det bra om jag inte känner mig piggare imorron.


Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards