Alla inlägg under mars 2014

Av Jenny - 24 mars 2014 12:31

Bloggen har mer eller mindre legat helt nere nu ett tag. Någon kanske undrar varför.

Det är enkelt jag har inte mått bra efter min bilolycka, vänster höft värker fortfarande såpass att jag inte varken vill eller orkar träna varesig mig själv eller Shelby.

Har fram tills nu gått ganska bra att hålla fröken ridgeback lugn. Men nu dom senaste dagarna så har hon varvat upp något kopiöst. Hon har energi till tusen och åter tusen. Det visade sig igår då hon nästan lyckades att fånga sig en katt...den här gången klarade den sig då Shelby vet att hon inte får lämna tomten. Tyvärr så blev resultatet av hennes kattjakt att jag har 2 st blåslagna och skrapade knogar på vänster hand som tur är. Detta kommer sig av att jag hade Cille i band och skulle hålla emot henne då hon fick se samma katt och satte igång med fullt drev, jag råkade då dra handen i dörrkarmen och därav är den skrapad och blå. 

Blir rent ut sagt förbannat trött på alla jävla katter som drar runt vind för våg på mammas gård, just den här katten har en ovana att sitta på trappen och kolla in genom köksfönstret. Hoppas verkligen att den fattar att här är det inte säkert att vara.

Men nu nog om detta, sak försöka att uppdatera lite bättre här nu då jag måste ta tag i Shelbys träning igen

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards