Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny - 25 februari 2013 20:33

Usch nu har det snart gått en månad sedan jag gjorde en uppdatering här på bloggen. 

Har inte haft någon energi eller ens nån inspiration till att skriva nått. Allt detta kommer av att nån jag trodde jag kunde lita på visade sig vara den största jävla lögnare jag någonsin träffat på. Men nu är det över och det där svinet är utslängt ur både mitt och hundarnas fortsatta liv. Nu finns det ingen återvändo nu går vi vidare utan denna börda, som det känns nu så är mitt liv typ 90 kilo lättare. Tycker dock synd om Cille som verkligen älskade denna människa över alla andra. Fast på nått magist vis så är hon piggare än hon vart på länge, hon busar och dödar leksaker med samma glöd som Shelby.

Den glöd som Shelby sakta men säkert får tillbaka, efter varje besök vi gör uppe hos Eva så kommer gamla glada Shelby tillbaka. Vi har verkligen tur som har en uppfödare som vet vad som behövs för att få henne tillbaka på banan. Det enda som är en nackdel i allt detta är att jag blivit överbeskyddande över Shelby, jag litar inte på andra och deras hundar. Jag litar däremot på Shelby till 100%

Som ni kanske förstår har vi oxå hunnit med ett besök upp till Eva och hennes flock, vet inte vad vi skulle göra utan dom :)

Där uppe kan man verkligen ladda om, allt är så lugnt och skönt där, till och med Shelby blir en annan hund av att vara med hennes flock och leka. Senaste vändan fick hon till och med komma med in. 

Gissa om jag höll andan då Shelby hälsade på Evas katter..men det gick bra hon bara nosade och brydde sig sen inget mer, så bra skulle det inte gå här hemma då Shelby tycker att katter kan man äta upp till mellanmål :P

Tror det får räcka med text för denna gång...så nu får det bli lite bilder:


 Såhär låg dom alltid då Shelby var en lite snoris men tydligen funkar det ännu med 2 st hundar i samma säng :)

  Här har dom full koll på vad min mamma äter :P

  Här kollar Shelby på sitt älska att hata program, mannen som talar med hundar

   Sekunden efter att jag tog den förra bilden så fick jag den här blicken av Shelby 

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards