Alla inlägg under december 2010

Av Jenny - 27 december 2010 17:48

Å här kommer bilderna som jag lovade att slänga upp ifrån hundarnas jul. som vanligt så är det mest på Shelby då hon uppskattar leksakerna mer än Cille :)


                            

Av Jenny - 24 december 2010 15:44

Önska alla en God Jul


Kommer att slänga upp lite bilder senare på hundarna och deras julklappar :)

Av Jenny - 22 december 2010 19:06

Snart dax för lite jul ledigt hemma med mamma och hundar. Ska bli skönt. Har lite bilder på min busunge Shelby som jag tog förra helgen när det snöade. Gissa om hon älskar snö.


                                    


Sen lyckades hon hitta en ny leksak...en gammal matta


        

Av Jenny - 13 december 2010 20:43

Så har det gått en massa dagar sedan man sist uppdaterade bloggen. Har tänkt göra det en längre tid men det har vart en massa annat emellan med pluggade och prov. Så fullt upp för min del med andra ord.


Slänger upp lite bilder på vad Shelby gör på helgerna...mamma eldar just nu med ved igen så vi hjälper till att köra in den på helgerna eller ja jag hjälper till och Shelby stjälper till med att sno ved och springa runt med.  Hon hittade även en raggsocka och en vante som Klinga plockade hem under nån promenad då hon fortfarande fanns hos oss. Dessa låg nu i en påse som vi skulle elda upp men min bilbuse lyckades med att hitta på dom och rädda dom undan elden medans jag gick ner till den. Jag svär att den där hunden måste ha fått en del av Klingas själ med sig.

Här kommer några bilder på henne och hennes nya ute leksaker =)

                            


Mina tankar går även till Eva (Shelbys uppfödare) och Titti, Shelbys syster som allt för tidigt fick gå över regnbågsbron till ett liv utan smärta. 

Vet allt för väl hur ont det gör när ens fyrbenta vänner måste gå vidare till en annan plats.

Hittade denna vers på facebook och tog mig friheten att översätta den till svenska: 

Jag önskar att det fanns en telefon vid regnbågsbron..så jag kunde få höra ditt skall igen. Jag tänkte på dig idag, fast det var väl inget nytt. Jag tänkte på dig igår och förrgår också. Tänker ofta på dig och säger ditt namn tyst för mig själv. Allt jag nu har kvar är minnen och foton utav dig.


Så träffande en text kan vara..

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards