Direktlänk till inlägg 30 juni 2017

Nyheter

Av Jenny - 30 juni 2017 11:16

Dåså är det dags att berätta lite nyhter och av den goda sorten..... :)

Sedan i onsdags huserar numera 2 st ridgebackar hos oss igen. Då var jag ner till Mölnlycke ooch hämtade hem Shelbys lillasyster Sheena :)

Söt som socker men med tänder som en krokodil   

I stamtavlan heter lillfian Arc Seelmah Believe in Bente, det fick kort och gott bli Sheena här hemma. Denna lilla tös är den mest orädda valp jag träffat på, borde kanske ha kallat henne för Kajsa Kavat hehe. Hon sökte igenom huset redan första kvällen..lärde sig sova i soffa och säng direkt, det var liksom lika bra att lära henne det så Shelby redan är överallt.

Tyckte därför att det var lika bra att byta namn på bloggen, en ny start för oss alla. Det som varit lämnar vi bakom oss och ser nu fram emot att följa lillbus på hennes resa.

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 oktober 2017 22:10

För lite över 1 vecka sedan fick jag det värsta samtal man kan få som lastbilschaufför och hundägare. Jag är aldrig nära hemmet då jag susar mellar Dalarna och Stockholm 2-3 dagar i veckan. Oroar mig alltid för att något ska hända med mina hundar ell...

Av Jenny - 13 augusti 2017 20:27

Efter som att Sheena blir mer och mera aktiv för varje vecka som går så beslöt jag mig för att jag skulle leta på den blå tärningen som man stoppar godis i och som hunden sedan får rulla för att få ut det. Har inte lyckats med att hitta den men se Sh...

Av Jenny - 16 juli 2017 17:17

Måste bara skriva och berätta att Sheena är den coolaste lilla valp jag någonsin träffat. Hon är totalt orädd för allt, älskar folk och hundar fast att hon aldrig sett dom tidigare. Viftar glatt på svansen till alla vi ser när hon får träffa nya milj...

Av Jenny - 30 juni 2017 11:05

Då är det dags för en förändring och lite nyheter men mer om det lite senare...     ...

Av Jenny - 30 maj 2017 11:07

Jag har nog sagt det en massa gånger tidigare men Shelby är minsann så bortskämd det går att bli..fast som min far alltid sa hundarna ska ha det bra. Det har dom haft och har tro mig...här får man äta grillad kyckligfilé till middag om ens människor ...

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards