Alla inlägg under mars 2013

Av Jenny - 30 mars 2013 12:01

att lära gamla hundar att sitta...som vissa sett så spökade jag ut Shelby lite igår med en scarf runt huvudet...trodde inte det skulle gå att göra samma sak med Cille men det gjorde det visst

   

Så här har ni bilder på mina 2 sötaste kärringar :)


Glad Påsk

Av Jenny - 24 mars 2013 10:34

Som ni kanske redan vet så är en av Shelbys stooora passioner här i livet att äta rå potatis...å ja jag vet att det inte är bra för hundar men tro nu inte att det är en massa och varje dag, för det är det inte. Nog om det.

Vi brukar varje höst åka till Leksand och plocka ner dom potatisar vi vill ha i säckar och sedan köra hem dom till Björbo, detta förråd brukar räcka till typ nu. Dessa potatisar kan duga att ev äta råa om nån skulle fråga Shelby..fast först måste man leka död på dom...suck.

Men nu i veckan så har vi till hennes stoooora lycka äntligen åkt till Nås och köpt potatis..detta firade hon med att överfalla mamma då hon kom in med en hink potatis. Visst är det kostigt att det ska behöva vara så skillnad på hur hon gör bara beroende på vart potatisen är köpt, för det är samma sort från båda odlarna.

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards