Alla inlägg under april 2014

Av Jenny - 11 april 2014 09:21

Ja jag vet inte om detta kanske är slutet på denna blogg för gott. Ger fan snart upp på hur fan folk får agera..fast oj jag glömde visst det är ju bara jag som anser att jag är ofelbar men alla andra gör fel....läs nu det sista med ironi så börjar ni förstå hur det ligger till med saker och ting.

Det enda jag gjorde denna gång var att fråga om det inte funkade med fodervärden denna gång heller då människan sitter och annonserar ut hunden på flera andra sidor om omplaceringar. Det gör man väl för fan inte om det funkar där hunden är nu? Men se det skulle jag visst ha gett fan i att fråga för nu är det full fart på skitsnacket igen..ojoj stackars människa som får sååå ont i magen av att jag frågar. Ja du kanske inte skulle ha sagt till alla att det är jag som anmält dig, det är nämligen förtal att göra det. Och skulle jag nu ha gjort det så hade jag väl för fan stått för det. Åhh jag blir galen på folk.

Men som sagt tror inte att det kommer ett enda till inlägg här efter detta. Jag ger upp då det tydligen sticker fröken ofelbar i ögonen att jag har en blogg och en hund som funkar lös. Avundsjukare får man fan leta efter.


Tack och adjö för mig...jag finns på facebook om det är något

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards