Alla inlägg under juli 2014

Av Jenny - 11 juli 2014 00:38

Att det första inlägget på länge skulle handla om Assi..men det får vänta.


Nu kommer det istället att handla om den aldra nyaste och vackraste hundängel.

Nåddes idag av budet att bästa Evas Signe fått somna in, allt för tidigt, men det är väl sant som dom säger att bara dom goda dör unga.

Du hade en gamla och vacker själ, som tyvärr hade för bråttom att lämna denna världen

Det har varit mig en stor ära att få lära känna Signe och se henne växa upp, se henne leka med Shelby medans hennes mentala sår läkte. Fått se henne med en ängels tålamod leka och fostra valpar.

Hade sett fram emot att få sig dig leka med Assi och Shelby men tyvärr ville ödet annorlunda.

Nu förstår jag varför du ville åka med mig och Shelby i bilen när jag var upp för att hämta Assi, jag antar att du visste att vi inte skulle ses mer. Snälla kloka Signe tack för att jag fick lära känna dig och tack för allt du gav till Shelby.

Inatt brinner ljusen i Endast Elins lyktor för dig och din matte

 


Sov gott Signe och vaka över alla i din flock

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards