Alla inlägg under mars 2015

Av Jenny - 12 mars 2015 10:24

Som vissa kanske såg på facebook så sa jag upp mig som hundägare under början på veckan. Tänkte att jag kanske skulle förklara varför.

Allt har gått ganska bra Assi är väl inte helt 100 rumsren än, mycket i det ligger i att hon och Shelby leker så att hon inte hinner säga till utan spinger till ytterdörren och kissar. Så där har vi alltid tidningar på. 

Men nu har tempot skruvats upp till max, detta då Shelby löper, Cille löper och Assi är nog i sitt första löp..lägg också till detta att hon precis fyllt 10 månader och är som en galen fjortis.

Så där står vi nu med en Shelby som är sur på valpen...en gammal stövare som inte kan hålla tätt utan har även hon börjat kissa inne nu under sitt löp å sen som sagt en fjortis som är galen och ska puffa på allt och alla samt testa att rida på Shelby. SUCK

Så efter att ha kommit upp till ett hus i kaos med kiss i flera rum så valde jag att avgå som matte över dagen. Vi lämnade därför 2 hunar hemma och tog med oss Shelby för att åka och handla. Dom behöver vila sig ifrån varandra till och från.



Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards