Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Jenny - 11 februari 2011 10:30

Ta mig i kragen och blogga mer om hundarna eller iallafall om lilla Shelby. Eller hon är väl inte så liten längre mitt lilla odjur. Men nu känns det iallafall som att allt man försökt lära henne äntligen sitter där det ska. Å som det ser ut nu kommer jag att ha mera tid till henne iallafall tills jag hittar ett jobb...vilket inte är det lättaste men men man får ta en dag i taget och försöka blicka frammåt. Just nu önskar jag att vi slapp få mer av det vita guldet som vräkt ner sedan igår :( Men Shelby älskar det för är det snö som ska tas bort ute så får ju hon hänga med oss ut och springa av sig en massa i snön.

Det enda som bekymrar mig lite är det faktum att hon inte löpt igen..hmm får nog ringa till Eva nån dag och fråga vad hon tror.


Nej nu ska vi ut i snön igen. Ha en bra dag alla :)

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards