Alla inlägg den 9 november 2012

Av Jenny - 9 november 2012 11:43

Tro nu inte att detta inlägg kommer att höja honom till skyarna...det kommer inte att ända. Visst han har säkert en massa vettigt att säga men tyvärr är jag inget fan av hans metoder eller av dom koppel/halsband som han ofta använder.

Nej rubriken kommer av att jag måste få berätta vad Shelby gör om detta program dyker upp på nån kanal när vi zappar runt och letar efter nått att kolla på...det är samma sak varje gång efter att programmet vart på ett tag så sätter sig Shelby upp i soffan slänger en blick emot teven och sen kollar hon på en med en blick som säger men snälla matte måste vi kolla på det där puckot...han snackar ju bara en massa goja. 

Fast nu i veckan har hon börjat med en ny reaktion...den heter stoppa huvet under en filt och sucka högt över att nu kollar dom på den där karl igen..å nej jag har inte lärt henne detta eller ens uppmutrat hennes beteende..hon får göra som hon vill inom rimliga gränser och så länge hon mår bra.


Men som sagt i den här familjen/flocken har inte Cesar några fans :P



Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards