Alla inlägg den 17 november 2009

Av Jenny - 17 november 2009 10:36

Har vart lite dålig på att uppdatera, har harft fullt upp med mina voffarn och en massa annat som måste göras. Nu ser det ju kanske mest ut på bilderna som att vi bara slöar här hehe men se det gör vi inte. Igår var jag och Shelby upp till Mora och hälsa på hos några bekanta ifrån mustangklubben. Gissa om Shelby gillade deras hund Mjukis :) han hade en ängels tålamod med Shelby fast att han var 9 år gammal så var det en massa bus och sedan somnade dom under köksbordet. Å Shelby fick såklart höra hur vacker hon är..,men det är hon ju också, ska bli kul att se vad nån domare har att säga om henne i utställningsringen.


Nu lite mera bilder på mina busfrön i sängen såklart..både i min och i Célis säng i köket. Där Shelby lyckades med att parkera rumpan i sängen och då räckte inte bakbenen ner i golvet. Kolla bara:


        


Och sen en massa busbilder ifrån min säng, för se dom envisas med att busa i sängarna så tyvärr händer det små blöta olyckor där ibland men i det stora hela är hon mega duktig på att begära att få gå ut =)


                    


Tyvärr blev bilden på min skotjuv inte den bästa men men sånt händer. Hon drar på skor nästan varje dag, tyvärr har hon nu kommit på att det är skoj att bita i skosnören....tur att dom inte är så dyra.


  



Annars så busas det en massa med dragkamp runt matdax eller promenaddax och det är inte mig dom bråkar med utan varandra så det har rykt lite delar av mjukisdjuren dom leker med hehe :P Tur att dom alltid vill sälja nya när dom inte går att laga mer, fast just nu så stoppar min mamma tillbaka att mjuk ludd och syr ihop dom igen =)

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards