Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Jenny - 4 juli 2010 14:47

Som tidgare konstaterat är inte Shelby som alla andra hundar. Går skulle jag äta jordgubbar och som vanligt så kom hon som ett skållat troll för att kolla vad som nu skulle ätas. Så jag stack ner en halv jordgubbe till henne och gissa..jodå hon älskar att äta dom också. Tror inte det finns nått som hon inte gillar eller jo vänta det gör det..hon tycker inte om lingonsylt och inte heller rabarber, den åkte ut lika fort som den kom in.


I den värmen vi hade här igår så tänkte jag att hundarna skulle få bada lite..vi hade +30 i skuggan här. Så sagt och gjort in med båda hundarna i bilen och iväg till älven. Céli blötte bara tassarna som vanligt men det gjorde inte Shelby nej hon vadade ut lika långt som mig. Ingen skräck för vatten här inte:


        


Annars så tar vi det bara lugnt på dagarna...promenader är förlagda till kvällarna när det är svalare ute. Visst dom är ut på korta vändor för att iallafall få kissa men längre blir det inte då solen tar på allas krafter.

Ha det bäst



Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards