Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Jenny - 24 mars 2010 09:24

Blev visst inte så mycket mera uppdateringar fast att min kurs är slut :)

Kan ju bero på att vi fått ännu mera snö till Shelbys stora förtjusning och på att jag pysslat med just Shelby en massa. Har bla skaffat en större leklåda till henne och Céli för att få plats med alla leksaker...tro mig dom har massor kvar att dra sönder...plus att min mamma är snällast i hela världen och lagar dom som inte är hopplösa fall. Så för tillfället har dom 2 st lådor fulla med leksaker och då ligger det fortfarande en massa under sängar,soffor och andra möbler :)


Just nu ligger dom båda här bredvid mig och slappar efter att dom slukat sin frulle med en rackars fart. PLus att dom var uppe och busade redan strax efter 7 i morse...tror minsann att dom tror att jag ska på kurs forfarande :)


Slänger upp en bild ifrån igår:


    Shelby använder Cèli som stöd när hon ska sitta och kolla ut, men som den linslus hon är så kollar hon såklart in i kameran..

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards