Alla inlägg den 10 december 2009

Av Jenny - 10 december 2009 11:39

Har precis kommit in ifrån 2st promenader med båda voffarna. Tar ut dom varsin gång så att dom båda får känna att vi har lite ensamtid. Céli fick såklart en lite längre och snabbare promenad än Shelby, för hennes består även av en massa träning på att akta sig för bilar, inte gå kors och tvärs över småvägar, inte hoppa och busa efter mötande hundar. Så efter allt detta ligger dom båda bredvid mig i sängen och har det bra, Céli vilar och Shelby tuggar på ett ben. Medans hon kryper närmare och närmare Céli. Det finns nog inte några sötare hundar än dom när dom somnar nära varandra.

Igår avslutade vi målandet för i år, börjar ingen i Januari. Men jag fick minsann lov att lova att komma förbi och hälsa på med Shelby under uppehållet. Tänk att folk smälter så fort och lätt för lilla busfröet.


Nej nu ska jag passa på att städa upp lite, plocka upp leksaker och moppa golvet.

Ha det bäst

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards