Alla inlägg den 18 december 2009

Av Jenny - 18 december 2009 10:45

Hade tänkt uppdatera redan igår om hur det är med lilla Shelby men se det ville inte bloggplatsen att jag sklle göra. Testa i säkert 4 timmar att logga in bara för att få upp att sidan inte kan visas....suck

Men som sagt vi har gett Shelby cvitamin sedan i tisdags och fram till igår kväll. Hon slutade att skvätta blod redan i onsdags men kissandet i tid och otid har hållit i sig och gör det fortfarande så därför är det lika bra att höra om dom vill se henne eller inte.


Sådär nu har jag pratat med dom och dom ville att jag skulle fortsätta med c-vitamin över helgen och sen har vi en tid på måndag kl 10.30 för ett besök hos dom. Om hon nu inte blir helt "normal" under helgen. Haha normal min lilla illbatting hehe. Men men vi fortsätter väl med vitaminerna och ser hur det blir. För som sagt blodet är borta och febern är också borta sedan i onsdags och Shelby leker mer och mer för varje dag som går.


Slänger upp ett par bilder ifrån i tisdags när Shelby var som mest hängig. Tur att Céli är så lugn som hon är...plus att hon vet ju hur det är att ha en sjuk flockmedlem då Klinga hade diabetes på slutet av sitt liv. Detta ledde till en massa infektioner, som till slut slet så hårt på hennes kropp att jag valde att ge henne friheten öch slippa alla plågor. Antar att hon är tillsammans med min far igen och att dom båda är friska och krya.. Skulle tro att dom säkert jagar med pensionärs ligan som min far brukade göra innan dom dog ifrån honom.


men som sagt här kommer bilderna iallafall


    

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards