Alla inlägg den 26 december 2009

Av Jenny - 26 december 2009 11:23

Över vad jag och Shelby pysslade med på julafton. För igår hade vi bara en slödag, hundarna och jag klev inte upp förrän vid 10.30 men då hade dom båda vart ut vid kl 2 på natten. För då släcker man ner all gatubelysning här i byn för att sedan lysa upp den med marschaller. Tog ut Shelby en sväng så att hon skulle få se alla ljusen och alla människor som är i farten mer eller mindre runda under fötterna. Nu fick ingen av dom hälsa på henne då jag inte gillar fyllon runt mina hundar, men hon fick iallafall höra hur dom skriker och skränar. Lika bra hon får träna på det lite innan det är sommar och cruising dax.


Som sagt här kommer lite bilder på busandet bakom mammas hus:


                    


Några bilder på hundarna med sina klappar, dom fick först sina leksaker och senare blev det prinskorvar i paket till dom båda:

      

        


Igår såg dom mest ut såhär, det slappades hela dagen:

    


Slänger även upp en bild på hon som saknas oss här hemma.

Detta är Klinga min svartvita drever, som lärde mig en massa och som alltid hade en egen åsikt.

  

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards