Alla inlägg den 16 december 2009

Av Jenny - 16 december 2009 10:19

Shelby går för fulla muggar på c-vitamin och jag håller tummarna för att det kommer att lösa sig. Hon verkar lite piggare idag peppar peppar..men tyvärr så har infektionen lett till att hon inte kan hålla tätt ett dugg...det är lite kissplöar här och var i huset, till och med i soffan, i sängen igen och till och med i bilen igår när vi var och köpte medicin till mig. Nu medans hon inte är helt hundra pigg så blir det korta promenader med täcket på å så fort man gjort ifrån sig får man gå in ingen där det finns en massa varma filtar som väntar på henne. Just nu sussar hon i  min säng vid elementet och bredvid Céli. Men som sagt hon ser piggare ut idag och jag tror att den lilla feber hon hade igår är borta idag.

Så som sagt håller tummar och tår för att det försvinner med c vitaminer.



Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards