Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Dåligt uppdaterat igen

Av Jenny - 30 mars 2010 11:04

Får väl börja med att be om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande. Brukar tänka att ikväll ska jag minsann blogga om vaad vi gjort, men sen när kvällen kommer är det som bortblåst.

Så vad har vi gjort på sista tiden då?

Ja inte så värst mycket, Shelby har vart med och målat då Eva minsann tyckte synd om henne som fick vara hemma. Så då passade Shelby på att inta lite kvällsmat bestående av hundfoder,morötter och hare.

Sen har dom båda vart med oss till Blg på en shoppingkväll på kupolen. Visst dom satt i bilen men dom slapp iallafall vara hemma ensamma. Hmm jag och Célli börjar vissa dagar med en rivstart, jag hinner få kaffe sen vill hon minsann gå lååååång promenad, å visst svag för henne som man är så får hon ju det. Har vart lite orlog för henne då vi först trodde hon skulle börja löpa då vi hittade blodfläckar efter henne, så på med tikskyddet men inte en droppe mer det kom. Visst Céli brukar tystlöpa som Klingas veterinär kallade det, så kanske Céli bara väntar på den andra damen som närmar sig 8 månader med stormsteg :)

Sen har dom dödat en leksak till, men tur att jag har en snäll mamma som lovat att laga den.

Shelby har hälsat på lite folk som hon inte träffat förut, gick bra då dom lät henne komma och hälsa i sin takt :)

Sen har hon luktat i helt färska rådjurs spår igår då vi skulle ut med mat till dom på komposten. Hon har även till min mors stora förtret börjat att gräva upp gården. Kommer lite bilder på det i slutet. Jag har lyckats med att ta ena bilden till tävligen så nu väntar bara en porträttsbild på henne. Men den ska jag försöka göra idag då jag ska rulla ut mustangen :)

Nej jag slänger helt enkelt upp bilderna som jag tagit och låter dom tala för sig själva.


                          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 13 oktober 2017 22:10

För lite över 1 vecka sedan fick jag det värsta samtal man kan få som lastbilschaufför och hundägare. Jag är aldrig nära hemmet då jag susar mellar Dalarna och Stockholm 2-3 dagar i veckan. Oroar mig alltid för att något ska hända med mina hundar ell...

Av Jenny - 13 augusti 2017 20:27

Efter som att Sheena blir mer och mera aktiv för varje vecka som går så beslöt jag mig för att jag skulle leta på den blå tärningen som man stoppar godis i och som hunden sedan får rulla för att få ut det. Har inte lyckats med att hitta den men se Sh...

Av Jenny - 16 juli 2017 17:17

Måste bara skriva och berätta att Sheena är den coolaste lilla valp jag någonsin träffat. Hon är totalt orädd för allt, älskar folk och hundar fast att hon aldrig sett dom tidigare. Viftar glatt på svansen till alla vi ser när hon får träffa nya milj...

Av Jenny - 30 juni 2017 11:16

Dåså är det dags att berätta lite nyhter och av den goda sorten..... :) Sedan i onsdags huserar numera 2 st ridgebackar hos oss igen. Då var jag ner till Mölnlycke ooch hämtade hem Shelbys lillasyster Sheena :) Söt som socker men med tänder som e...

Av Jenny - 30 juni 2017 11:05

Då är det dags för en förändring och lite nyheter men mer om det lite senare...     ...

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards