Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Jenny - 2 augusti 2010 13:23

Så vad har vi hunnit med nudå? Mjo att ta med Shelby på cruising i Falun, så med henne i baksätet gjorde vi succe igen :) Folk pratar med Shelby en massa och hon bara sitter där och tittar på dom, vickar lite på huvudet och bara ser sockersöt ut. Dom pekar och fotar av henne en massa och såklart får hon höra hur vacker hon är...som att hon inte redan visste det. 

Sen har hon drabbats av linslus feber igen, det går knappt att försöka ta fram kameran utan att hon ska vara med på ett hörn, kolla bara här:

   Här skulle jag försöka ta en bild på grillen på min mustang men det enda som fastnade var en stoooor RR nos.

Så ja hmmm jag fick ta nån bild på henne:


     Kanske inte dom bästa bilderna men Shelby blev iallafall nöjd.


Sen ville mamma att jag skulle fota dom blommor som jag drivit upp till henne och se där vem skulle minsann vara med på bild då:

         På dom 2 sista bilderna står Shelby på bordet på trappen...ja hundarna sitter på det, det är ett arv som Céli har med sig ifrån Klinga och som nu Shelby oxå har lärt sig.

Fast visst gör hon sig bra på bild min lilla fuling som håller på att byta päls. Så här används det en ryktsten titt som tätt.

Annars då hmm jo igår tog vi med båda hundarna i min pickup och for till Rättvik och kollade in lite bilar på Classic Car Week som ju började i lördags. Så vi hade med oss mat till både oss och hundarna. Så när vi åkte hemmåt var det 2 st trötta hundar som somnade innan vi lämnat Rättvik.


Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards