Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Jenny - 11 augusti 2010 19:32

Kan knappt fatta det, min lilla Shelby har blivit stooor tjejen idag. Hela 1 år :) så idag har vi köpt present till henne ett halsband med blingbling bokstäver på som bildar hennes namn:      nu är det så att fröken tyckte att det var att luras att få det på sig när vi kom hem utan att få åka bil. Ja jag erkänner Shelby går jämt utan koppel och halsband, hon går ju inte av gården.  Sen fick hon oxå en mjukisfisk som piper men se den var inte så kul eller ja Céli tyckte den var rackans kul så den har hon lagt beslag på. Gamla Cille hela 7 år och fortfarande pigg på att leka :)

Hon måste vara världens snällaste när det kommer till att lyda för igår plockade jag lite mera skogshallon och såklart var Shelby med så precis innan vi kommer fram till vårat plockställe så kollar jag ner på älven och vi får se ett rådjur som simmar över till andra sidan. Sen precis när vi ska till och stanna så springer en älg över vägen kanske 30meter ifrån där jag ska plocka hallon. Men trots alla dessa färska lukter så hade hon inte en tanke på att vandra bort ifrån mig.

Här kommer lite bilder ifrån hallonplockningen, hann tyvärr inte med att få någon bild på Shelby då hon helt själv plockar hallon.

                    


Å såhör trött blir man efter en dag med hallonplockning och bus...fast nu var ju Céli lika trött fast hon inte ens var med och plockade hallon.

          

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards