Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Jenny - 9 augusti 2010 14:56

Hmm vet inte varför men på sista tiden har jag kännt mig stressad över vad Shelby kan/inte kan. Det känns som att alla har en åsikt om hur man ska göra och när. Folk gnäller om att det är ingen ide att träna spår med henne nu när hon snart är 1 år och inte har testat det. Suck är det mitt fel att folk är slöa fast man tjatat om hjälp?? Plus helt ärligt hur mycket vet ni om hur en RR fungerar. Jag trodde jag visst hur hundar funkar men Shelby lär mig hela tiden nya saker. Visst hon kanske inte har gått spårprov än och visst hon lyckas inte på utställningar men hon kan iallafall sitta i en nercabbad mustang utan att skälla på folk eller fä och utan att ens försöka hoppa ur fast folk lockar på henne. Hon går lös på gården hela tiden, så fort vi gör nått ute är hon med, hon är van alla ljud i skogen finns inte mycket som skrämmer henne. Men men ska väl försöka att ännu en gång tjata lite här omkring. Annars för jag fråga Eva om inte hon kan hjälpa oss.


Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards