Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Jenny - 29 augusti 2010 21:29

Blir lite långt mellan bloggarna just nu men det är bara för det faktum att jag i veckorna numera läser till lastbilschaufför. Så voffarna dom latar sig och har det bra med mamma hela dagarna. Sen så fort det blir helg så blir hon som osynlig igen och det är bara en annan som gäller :P

Men ska iallafall visa vad Shelby har pysslat med idag. Hon skulle såklart med ut på gården då jag skulle dammsuga min pickup och städa ur den lite..försår inte vart allt hundhår kommer ifrån hehe

Har ju sedan tidigare visat bilder på några av dom gropar som Shelby gjort lite här och där på gården, har efter ett samtal med Eva fått veta att det har hon efter sin morfar som tydligen var fenomenal på att gräva. Låt mig bara säga såhär att idag slog dom anlagen igenom lite väl mycket..se och njut eller nått:


                                    

Denna enorma grop började hon med lite tidigare:

              


Men då åkte busungen upp på trappen igen...fick detta tillbaka då jag ville fota henne:

   Visst ser man att hon inte alls gillar det faktum att jag är utanför grinden utan henne.

Men sen vart det några bilder till på henne:


    


Shelby passade även på att testa hur det är att vara bilmekaniker:


    

Tror hon hälsat på hos Järudds för ofta hehe


Om nån undrar vad Céli gjorde medans Shelby flängde runt så är detta svaret, hon satt ute en stud i en stol och bara njöt av livet :)

    






Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards