Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Jenny - 12 oktober 2009 19:53

Har kollat igen bloggarna och sett att dom nog mest handlar om våran krokodil Shelby så idag tänket jag skriva lite mer om stackars Cille.

Hon tycker ju att valpen är en anigens busig och inte hjälper det hur hon säger till henne heller. Som idag när det var dax för mat när jag kom hem ifrån jakten. Céli till och med knuffar bort henne och skäller och morrar, men sen är Céli rädd att hon gjort fel. Eller när Shelby äntligen somnar och Céli sedan väcker henne genom att nosa eller droppa vatten, hmm ja då får hon minsann skylla sig själv att krokodilen hänger i öronen. Men just nu försöker jag tillbringa lite mera ensam tid med Céli och roa henne med promenader på nya ställen med att hon får lite extra god mat och att se till att Shelby håller sig ifrån Céli när det vankas mat. Nu kan Céli till och med dricka vatten i köket igen då hon kan skrämma illbattingen genom att skälla på henne eller morra.


Just nu är det rätt lugnt här inne efter att Shelby pajat en jacka till, viseligen bara hämpan men hon är snabb som bara den. Nu har hon fått en tärning gjord av tuggbensmaterial com jag stoppat lite torra knurpar i. Så nu kan ni tro att fröken har lite att göra hehe

Men ingen blogg vore väl komplet utan några bilder på fröken söt som socker..när hon sover i soffan och gömmer huvudet under en filt.


        



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards