Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Jenny - 30 oktober 2009 12:08

Skulle ha uppdaterat mera igår men efter skratt attacken så orkarde jag inte ens röra mig och tyvärr inga bilder tagna heller men det kommer sääääkert fler gånger efter vad jag sett idag.

Som sagt igår förbyttes köket till en krigszon av vatten, vi kollade på tv och Shelby busade runt som hon gör på kvällarna, springer runt hela huset med sina olika leksaker. Men igår så hörde vi ljudet av hur nått tyngre drogs över golvet och såklart trodde jag att fröken snattat en sko i hallen igen. Så raskt ur soffan och in i köket bara för att hitta stoooora vattenskålen påväg att rymma ifrån sin plats och en massa vatten på golvet. Nu fick jag telefon innan jag hann säga varken bu eller bä om vad som hänt i köket. Under samtalet kollar jag in i köket vad på vad Shelby gör och hon hoppar runt och skvätter vatten för glatta livet. som ett barn som hittat en vattenpöl med finkläder på. Men tydligen så tycker inte fröken att det räcker med halva skålen på golvet utan sekunderna senare smäller hon till på kanten av skålen och välter ur allt vatten på golvet. Sen springer och hoppar hon mäkta stolt runt i vattent som skvätter över hela köket och över Célis hundsäng. För att inte tala om lyckan att få jaga golvmoppen igen. Kan ju bara säga att igår så somnade fröken snabbt i soffan för att sedan ta en kvällspink vid 22.30 tiden och sedan gå till sin säng i sängkammaren och sova tills vi klev upp vid 6.30 idag. =)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards