Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Jenny - 15 oktober 2009 18:41

Är nån dag sedan min senaste uppdatering, detta beror inte på att det inte finns nått att skriva om utan att jag vart så förbaskat trött efter att ha kommit hem sen ifrån skogen och slakthuset. Men nu är det bara en jaktdag kvar å sen har jag en massa tid över för voffarna.

Med Shelby går det bättre och bättre, visst det händer fortfarande olyckor inne med både nummer 1 och 2. Men dom blir färre och idag har hon till och med gått till dörren och pipigt för första gången då hon ville ut och kissa.

Hon har även åkt hela vägen till Säter sittandes på passagerar stolen helt ensam i min pickup och sedan hela vägen hem i baksätet på mammas volvo. Kan ju upplysa om att Shelby sussade sött både dit och hem.

Idag har hon och Céli vart med till Djurås och handlat, så Shelby fick vakta bilen med Céli fast dom satt på olika ställen då Shelby inte tycker om att sitta i skuffen än.

Annars så fylls dagarna av bus.

Jag har även testat att klippa Shelbys klor...usch vilken match vi fick gå...hon skrek och sparkade som en vild...när jag inte ens hade tången när henne klor..käppfia hon är.


Nej nu ska jag minsan ta och slappa lite innan voffarna ska ut igen

Ha det bäst

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards