Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Jenny - 18 oktober 2009 21:33

Då var jakten äntligen slut och det lilla kött vi fick är på plats i frysen så nu har jag en massa mera tid och ork för lilla Shelby.

Hon har hittat på en massa bus under min jaktvecka. Men igår beslöt vi oss för att ta henne till skogen så hon fick leka av sig lite. Så i morse vaknade fröken Shelby inte förrän efter kl 7 och hade vi inte tänt lyset och väckt henne så hade hon säkert sovit längre. Natten till idag var det lugnaste på länge...Shelby har pinkat ner sin säng så igår bäddade vi med hundfiltar på golvet åt henne plus att hon fick kvälls pinka vid 22.30 igår. Men se att sova på filarna dög inte åt fröken som ville sova på soffan i vardagsrummet. Så det fick hon göra så inatt har det inte vart ett enda ljud ifrån henne =) Vilket känns bra. Min lilla tuffing.

Idag så tog jag in ett ben åt Cille att gnaga på men se hon tyckte som vanligt att det är för drygt att tugga rått kött ifrån ett ben, men det fanns ju nån annan som var hetare än het på att få bita lite på benet. Vilket hon också fick ett tag typ 5 min innan det åkte ut igen. Hon visade även stoooort intresse för blodet som droppade ur kött hinken när vi bar in det. Vad ska det bli av Shelby när hon växer upp?


Lägger upp en massa olika bilder här under så se och njut:

                                

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards