Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Jenny - 5 januari 2010 10:09

Ja kylan alltså.. nästan -25 grader i skrivande stund. Behöver jag ens säga att Shelby var snabb som ögat med att göra klart sina morron bestyr ute. Trots att hon var det så vart hon tvungen att göra nummer 2 sittandes på 3 ben. Ser jädrigt kul ut måste jag säga när hon sitter där och balanserar på ett bakben.


Annars så har hon vart helt rumsren i över 4 nästan 5 dagar nu. Väljer då att inte räkna med kissolyckan igår kväll som kom när hon sprang som en vilding inne och halkade omkull. Annars så begär hon ut sig efter att hon sovit eller käkat mat. Men tro inte att hon får springa ut på direkten. Nej lite får hon allt hålla sig och våndas lite iallafall..det tar ju hur som helts tid för en annan att klä på sig skor och jacka.


Nej nu ska jag fixa med lite hemma gjorda leksaker till senare idag då kylan verkar hålla i sig och det bara är Céli som gillar vädret..men så är ju hon ifrån norrland också.



Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards