Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Jenny - 9 januari 2010 19:06

Gången som jag lyckats med att hitta en tand ifrån nån av dom hundar jag har eller har haft. Hörde idag hur Shelby hade nått i munnen som slog emot hennes tänder, lät som en bit plåt så min första tanke var fan nu har hon snattat ett örhänge igen. Så snabbt som ögat slängde jag mig på henne och öppnade hennes mun och ut trillade en tand :) Gissa om jag blev paff.

Har kollat runt i hennes mun och en massa tänder är på g att släppa helt och andra har redan gjort det. Så nu vet jag iallafall varför hon satt i köket och dregglade som den värsta båtsman. Å jag som trodde hon bara tiggde mat då hennes var slut och vi andra åt än.


Slänger upp 2 bilder på hennes tappade tand.


    


Annars så fortsätter kylan här hemma. Så nu har jag börjat att läsa lite mera om klicker träning och så gömmer vi godis i tomma pappersrullar. 

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards