Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Jenny - 12 januari 2010 10:27

Äntligen har vi fått det lite varmare iallafall :) Igår hade vi som kallast ca -15 så då passade jag på att leka av Shelby lite energi. Så på med täcket å sen intog vi baksidan av huset flera gånger för kortare lekpass så att hon inte skulle bli för kall. Sen efter det var det bara att slänga på Céli dragselen och ut med sparken så hon fick en kort tur med den. Så igår eftermiddag hade jag 2st mycket nöjda hundar som låg och vilade efter en massa aktivering. Hoppas på samma väder idag också, det har iallafall inte vart kallare än -20 inatt. Trodde aldrig att man skulle uppskatta att det endast är -20 hehe.


Så slänger upp några bilder på Shelby som inte är så liten längre, hela 5 månader har hon hunnit bli nu. Om ni skulle fråga mig så är hon en klok och vacker tjej som vet om att hon är vacker...tro mig alla säger det till henne :)



            

  

Presentation

En blogg om hur det är att leva med 3 st hundar i olika åldrar och olika raser. En gammal Schillerstövare och en ridgeback. Numera finns det bara Shelby kvar hos mig.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards